In this role you will:
-Manage large scale construction projects for clients, ensuring they are delivered on time, within budget, with high quality
-Monitor the day-to-day activities in the field, managing the flow of information, and reporting and tracking issues arising from progress, quality and safety
-Assist in completing the handover plan, ensuring documentation is completed and expectations are met on time and with quality
-Be a visible leader onsite, assessing progress and ensuring safe work practices
-Coordinate with the client team, consultant team and the contractor on all snagging activities, including the schedule and partner engagement
-Identify issues proactively and work with the team to resolve effectively
-Implement and monitor key project processes, partnering with the client to make improvements and revisions
-Implement project procedures and use reasonable endeavours to ensure that this procedure is always observed
-Lead and attend key meetings to monitor progress, actively collaborate on solving problems and communicate impacts to partners
-Review proposed variations and delays in the works
この役割では、次のことを行います:
-クライアントのために大規模な建設プロジェクトを管理し、スケジュール通りに、予算内で、高品質で納品できるようにする
-現場での日々の活動を監視し、情報の流れを管理し、進捗状況、品質、安全性から生じる問題を報告および追跡する
-引き渡し計画を支援し、すべての文書が完了したことと、期日と品質がクライアントの期待に沿うのを確認する
-現場で目に見えるリーダーになり、進捗状況を評価し、安全な作業を確保する
-クライアントチーム、コンサルタントチーム、および請負業者と、スケジュールやパートナーとの契約を含むすべてのインターフェース作業について調整する
-問題を積極的に特定し、チームと協力して効果的に解決する
-重要なプロジェクトプロセスを計画、監視し、クライアントと提携して改善と改訂を行う
-プロジェクト手順を計画し、この手順が常に守られるように努める。
-重要な会議に主導して出席し、進捗状況を監視し、問題解決のための協力を積極的に行い、パートナーに影響を与える
-提案された変更と作業の遅延を確認する
■休日:完全週休二日制, 土, 日, 祝日