広告・マスコミ・エンタメ業界 商品企画・開発なら転職エージェントJAC

広告・マスコミ・エンタメ業界 商品企画・開発の求人情報

『広告・マスコミ・エンタメ業界 商品企画・開発』の公開求人一覧です。広告・マスコミ・エンタメ業界 商品企画・開発の求人は、『非公開』求人の中にも。JAC Recruitment の求人は、約60%が非公開求人です。常時約1万5000件の求人がありますが、WEBに掲載されるのは40%の求人のみです。面談していただいた方には非公開求人も含めて最適な求人をご紹介します。

1~3 件 / 全 3 件中

<話題のアプリ・WEBサービスのUIを多数手掛ける気鋭企業>自社開発プロダクト担当 Product Manager

(求人番号:NJB1031161)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
会社名 株式会社グッドパッチ <業種:クリエイティブ/マーケティング - 広告・デザイン制作会社(グラフィック・映像・WEB・モバイル)>
勤務地 東京都
年収 500万円 - 800万円
仕事内容

■メンバークラス 職務概要

Prottチーム内のグロースチームをリードし、下記業務を行っていただきます。

- Prott(プロトタイピングツール、Web/ネイティブアプリ)のKPI達成のための課題発見、改善企画提案、設計

- セールス、CSチームとコミュニケーションを取り、クライアント・ユーザーの課題やニーズを深掘、企画提案、実行

- これら業務に際して必要な、スケジュール・リソース計画の策定、進行管理

もっと詳しく

【ECコンサルタント】新設の精鋭部隊でご活躍頂きます!

(求人番号:NJB978759)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
会社名 株式会社メディックス <業種:クリエイティブ/マーケティング - 広告会社(総合広告・SP会社・インターネット広告)>
勤務地 東京都
年収 502万円 - 689万円
仕事内容

■通販事業者に対するコンサルティング業務

インターネットに限らず、幅広いコンサルティングをお任せします。

例えば、通販の運輸会社選定、マーケティングを元にした商品企画から顧客と一心同体となって戦略を練って頂きます。

【具体的な仕事内容】

・事業戦略立案

・販促計画立案

・サイト戦略立案と運用

・システムコンサルティング

・要件定義・業務フローコンサルティング

参考HP:https://www.medix-inc.co.jp/service/ec-consulting/

【部署詳細】

・クライアント例:外資系大手化粧品メーカー、大手製薬メーカー、老舗食品メーカー

・コンサルタント6名、Webディレクター1名

(バックグラウンド:元海産物通販の自社マーケティング担当、元同社デジタルマーケティング部門のコンサルタント等)

・顧客の売上の一定料率を頂くビジネスモデル

・部署メンバー全員で、各社のコンサルティングを実施

・チームで目標数値を追う(個人目標はなし)

もっと詳しく

Scientific Advisor in Nanoscience and Technology

(求人番号:NJB1017926)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 社名非公開 <業種:クリエイティブ/マーケティング - 新聞社・出版社・編集プロダクション>
勤務地 東京都
年収 500万円 - 900万円
仕事内容

1. Position Summary and General Description:

The Scientific Advisor in the exciting field of nanotechnology is part of the Databases team and will assist sales representatives during their negotiations with corporate and academic customers. In his/her role, the candidate acts as the subject matter expert and will explain the product, the science behind, its features and its content to librarians, faculty members, researchers, graduate students, and other stakeholders. Specific areas of responsibility include product trainings, scientific support to product development, second-level customer and scientist support, web-based client interactions and content marketing. The successful candidate will have the opportunity to take part in product development, market research and marketing activities to ensure the successful launch of an exciting new product, and all of its continuing upgrades. He/she is required to be flexible, co-operative and professional to meet the changing needs during the course of product life cycle.

2.Job Duties (List in order of importance and indicate initiative, independent judgment and extent of physical demands):

・Guide and assist database sales by providing the sales teams with necessary technical knowledge and support.

・Implement and coordinate all necessary product trainings (webinars or in-person) for customers as well as the sales and marketing teams. Communicate all product upgrades, feature changes and content updates in a timely and efficient manner.

・Determine sales and marketing strategies for the established and emerging markets.

・Maintain financial performance of the assigned product(s) as defined by corporate goals and objectives. Recommend changes to the pricing models based on the understanding of the target market(s) as needed. Resolve licensing conflicts.

・Guide and assist product development by providing development departments with scientific knowledge and support.

・Act as the source of expertise for all product related enquiries. Develop standard troubleshooting workflows for general helpdesk questions.

・Employ your scientific background to interact with researchers and end users to create awareness of and interest in Springer Nature database products on a large scale and in small focus groups.

・Gather, monitor and analyze customer feedback.

・Pass on reviews to sales to initiate the sales process, and also to development departments f

……(以下詳細は面談時にご案内します)

もっと詳しく

1~3 件 / 全 3 件中

新規登録


ページの先頭へ戻る