消費財(コンシューマー)業界 完全週休二日制なら転職エージェントJAC

消費財(コンシューマー)業界 完全週休二日制の求人情報

『消費財(コンシューマー)業界 完全週休二日制』の公開求人一覧です。消費財(コンシューマー)業界 完全週休二日制の求人は、『非公開』求人の中にも。JAC Recruitment の求人は、約60%が非公開求人です。常時約1万5000件の求人がありますが、WEBに掲載されるのは40%の求人のみです。面談していただいた方には非公開求人も含めて最適な求人をご紹介します。

1~10 件 / 全 42 件中

量販店営業

(求人番号:NJB1076834)

  • 完全週休二日制
会社名 ※社名非公開 老舗食品・飲料系貿易会社 <業種:消費財 - 食品/飲料>
勤務地 東京都
年収 450万円 - 650万円
仕事内容

スーパーなどの量販店に向けて自社ブランドの飲料や酒類、輸入食品の営業活動を行って頂きます。

【職務詳細】

・量販店向け営業

・小売店向け営業

・既存深耕営業

・新規開拓営業

もっと詳しく

法務

(求人番号:NJB1038145)

  • 完全週休二日制
会社名 社名非公開 <業種:消費財 - 食品/飲料>
勤務地 愛知県
年収 450万円 - 700万円
仕事内容

社内におけるコンプライアンスに関する諸業務及び、その全体管理

<具体的な業務内容>

■契約書の作成・指導

■与信管理

■内部通報関係業務

■社員教育

■ガバナンス関連業務

■株主総会関連業務

■法令管理

■子会社管理(国内・海外)

■各種委員会への参加

もっと詳しく

経理シニアスタッフ~マネージャー

(求人番号:NJB1074277)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 外資系食品メーカー日本法人 <業種:消費財 - 食品/飲料>
勤務地 東京都
年収 550万円 - 700万円
仕事内容

ブランド力のある食品メーカーの日本法人にて経理及びアドミ業務全般を担当いただきます。

経理をメインにオフィスマネージメント(人事労務、庶務など)も担当頂く予定です。

小規模の外資系企業、英語力はUSとのコミュニケーションで活用いただきます。

もっと詳しく

医薬品・医薬部外品の薬事業務【薬事/品質保証部】

(求人番号:NJB1069883)

  • 完全週休二日制
会社名 消費財メーカー <業種:消費財 - 食品/飲料>
勤務地 大阪府
年収 470万円 - 850万円
仕事内容

・国内医薬部外品や一般用医薬品の薬事申請戦略の検討~申請書作成~行政からの照会対応を行い、許認可を取得

・商品パッケージ等の法的事項の確認

・医薬品や医薬部外品・化粧品の海外輸出入に伴う、海外拠点(支社・代理店)及び薬事コンサルタントとの折衝、連絡、薬事手続き

【組織】

薬事/品質保証部 薬事安全推進グループ

もっと詳しく

【営業職】カプセル事業部

(求人番号:NJB1067332)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 上場
会社名 健康食品・素材メーカー <業種:消費財 - 食品/飲料>
勤務地 大阪府
年収 350万円 - 500万円
仕事内容

■カプセル事業部における国内・海外営業ポジション

【業務詳細】

・自社のコア技術として発展した「シームレスカプセル技術」の国内営業を主に担当します。

・主な取引先:医薬品・食品・トイレタリー製品等のメーカー

※部署内では国内外両方の取引がある為、将来的に海外営業を担当する可能性があります。

【所属部署】

・カプセル事業部営業G 10名(営業8名、業務2名で構成)

【カプセル事業本部について】

シームレスカプセルは、文字通り継ぎ目がなく、真球に近い球形をしています。

その形は葉の上で滴が出来るように界面張力を利用した「滴下法」による独自の技術で作られています。

同心円の多重ノズルから液状の皮膜物質と内容物を同時に吐出させることにより、皮膜液が継ぎ目なく内容液を包み込みます。

もっと詳しく

海外工場長候補(係長~課長)/大手食品メーカー

(求人番号:NJB942301)

  • 完全週休二日制
  • 上場
会社名 日系食品メーカー <業種:消費財 - 食品/飲料>
勤務地 海外 山口県 滋賀県 静岡県 茨城県
年収 700万円 - 1150万円
仕事内容

「海外現地工場における工場責任者」

生産性向上および品質向上を目的とした海外工場の全業務責任を担当して頂きます。

【具体的には】

・生産計画立案・推進

・生産性向上および品質向上施策の立案・推進

・労務マネジメント

・本社へのレポーティングおよび連携

※入社後1年~2年は国内工場にて研修を行います

期待役割:

・商品の安定供給を通じ、売上と利益の拡大を図り、会社のグローバル成長に貢献する。

・担当エリアにてCSR向上のための提言を行い、地域社会に貢献する。

もっと詳しく

FP&A Staff

(求人番号:NJB1076827)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 外資系消費財企業 <業種:消費財 - 食品/飲料>
勤務地 東京都
年収 500万円 - 650万円
仕事内容

General Summary:

For the past decade, Godiva Japan has been growing every year with the double digit sales, with the wide variety of product range including the Japan market original products, and with the multi-channel store networks leading to a business diversification.

For this role, rather than the actual finance transactions (accounting), the person will be involved in the most critical aspect of the business planning, financially, through analyzing the sale & cost, profit, operational fees of all business categories, including the new business, such as integrated business prior operated by Kataoka.

As a team, the person will work closely with other functions to support achieve their business objectives.

In addition, this person will act in FP&A team to implement a new ERP as one of key users.

Job Responsibilities

Financial Analysis (30%)

Supporting to proceed in providing various finance analysis and strategic input to senior management as well as other functions’ managers. Financial analysis includes:

Support to analyze topline and gross margin by products, by channels and by stores

Monitor topline and major cost items, and analyze variance of plan vs actual

Support to analyze and set forecast profitability by product category, by channel as well as providing valuable information to set short &middle term planning

Support cross-functional team to launch new product, analyzing profitability of new products

Budgeting & Forecasting (30%)

Supporting to coordinate annual business planning process and create projected financial statements.

Support to create projected P&L and other key financial plans

Support to create annual budget, cooperating with other functions’ managers

Track progress of annual budget and forecast year-to-go plan

Business Updates (30%)

Supporting to prepare materials for Monthly Business Update

Prepare monthly management business update meeting for both regional and international

Prepare business update for global leadership management meeting and board meeting

Ad hoc analysis and support (10%)

もっと詳しく

・eBusiness Manager

(求人番号:NJB1048560)

  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 外資系食品メーカー <業種:消費財 - 食品/飲料>
勤務地 東京都
年収 1000万円 - 1200万円
仕事内容

■Main Purpose of Job

The Nespresso eCommerce Manager is accountable for the market's eCommerce Channels Sales. He/She is in charge of building the channel’s long term strategy, its business development and operational planning ensuring the E2E optimization, efficiency and profitability of both owned Digital Boutiques (nespresso.com B2C+B2B) and not-owned (eRetailer.com). He/She leads a structured eCommerce team and is accountable to deliver upon both sales and customer satisfaction targets and drives the day-to-day operations, according to the strategy he/she has defined, in close cooperation with the market's functions and channels' management (CRC, Retail, Trade, CRM, Marketing, Supply Chain, F&C, TQM, etc). He/She owns the digital path to purchase and the customer journeys from online New Members Acquisition to sales and retention.

■Leads the markets' eCommerce business development and builds the strategy to deliver on sales and customer satisfaction targets (B2C & OOH):

- Accountable to define the local strategy, assembling brand and relational initiatives, from traffic acquisition to conversion and retention, in close collaboration with all market's functions and channels, for both B2C/B2B.

- Accountable for the exploration, assessment and development of local eRetailing initiatives (on both retailers.com and on pure players - e.g. Amazon/Rakuten/others) in collaboration with and in support of the market's Commercial Dept.

- Accountable of building the eCommerce OP and OMP in alignment with all relevant market's departments/functions, leading the team in its execution.

- Accountable to establish clear and effective ways of working with all key market stakeholders (CRC, SC, Finance, etc).

- Accountable for the representation of the eCommerce Channel Performance in Business Review meetings with both market's Mancom and Zone management.

■Leads eCommerce Operations (B2C & OOH):

- Accountable to ensure that eCommerce Operations are managed according the Global standard defined

- Accountable to ensure the Brand equity is protected on all digital touchpoints

- Accountable to ensure all eBusiness activities & KPIs are tracked

- Accountable to centralize all eCommerce needs/initiatives at Market level.

- Accountable to ensure seamless operations with [Market] other channel peers to insure local customers are offered with an integrated,omni-channel user experience

- Accountab

……(以下詳細は面談時にご案内します)

もっと詳しく

秘書(室長候補)

(求人番号:NJB1076155)

  • 完全週休二日制
会社名 日系優良食品企業 <業種:消費財 - 食品/飲料>
勤務地 東京都
年収 700万円 - 1000万円
仕事内容

■社長のスケジュール調整管理、社内外関係者対応・会食手配等

■重要会議・プレゼンテーションの資料作成・管理

■定例報告・業務指示の代行

■出張手配・経費精算他、総務関連 など

■秘書室のマネジメント業務

もっと詳しく

Retail HR Manager 店舗担当 人事マネージャー

(求人番号:NJB1076300)

  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 世界トップシェアを誇る高級消費財メーカー <業種:消費財 - 食品/飲料>
勤務地 東京都
年収 650万円 - 750万円
仕事内容

■Purpose of Position

Overall HR support for retail shop staff/department store staffs as well as business partner for retail/sales managers in order to achieve the target and to hire/retain excellent staffs

もっと詳しく

1~10 件 / 全 42 件中

新規登録


ページの先頭へ戻る