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ファッション・アパレル・スポーツ業界 600万円以上の求人情報

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1~10 件 / 全 48 件中

営業企画管理職

(求人番号:NJB1088924)

  • 転勤なし
会社名 繊維商社 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 広島県
年収 500万円 - 1000万円
仕事内容

【具体的には・・・】

■タオル製品、寝装品などの卸・企画製造を展開する当社のルート営業

■新規事業展開における企画立案と実行、管理

■商品企画~PBブランド開発

■メンバーマネジメント

※既存事業に留まらず、国内・海外に向けて今後どのように成長戦略を描けるか?など、事業企画から営業管理マネジメントまで幅広くお任せ致します。

【組織体制】

・社長を筆頭に、計11名のメンバー構成(20代~50代と幅広い年齢層)

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ECマネージャー

(求人番号:NJB1068444)

  • 転勤なし
  • 外資
会社名 ファナティクス・ジャパン合同会社 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 500万円 - 800万円
仕事内容

EC責任者の管理・指導のもと、以下実務を推進

【主な業務内容】

(1)ECインフラのローカライズ(システムインフラ、サプライチェーンインフラ)、管理

(2)ECフロントのローカライズ、管理

(3)デジタルマーケティング企画・運用

(4)商品分析

(5)キャンペーン企画・運用

(6)ECスタッフ2名の業務管理

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Digital Marketing Specialist

(求人番号:NJB1089927)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 株式会社ラコステジャパン <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 450万円 - 600万円
仕事内容

PRチームの一員としてラコステのブランドイメージ価値向上に努め、ブランドビジビリティを最大限に図る。

具体的には、下記業務を想定しております。

製品及びブランドに関してシニア デジタル マネージャーのもとで e先任者として業務を担当。

年間マーケティングカレンダーおよびPR活動計画・中長期戦略を把握・理解し、目標を達成するための企画立案・実行・分析・報告を行う。

①デジタルマーケティングスーパーバイザーのサポート業務  50%

>LINE/SNSコンテンツ制作・翻訳、企画、配信作業全般

>LINE/SNS クリエイティブ開発、トラッキング、レポーティング

>WEARのプランニング及び実行

>競合ブランドのデジタルマーケティング活動の情報収集及び分析

>TOPIXページコンテンツ製作(コピー作成、HTMLコーディング)

>各種レポーティング資料作成(HQへのレポート含む)

>ラコステブランドサイト更新ディレクション

>予算管理

②インフルエンサーマーケティング業務  30%

>俳優・モデル・スタイリスト・インスタグラマー・ユーチューバーなどを対象とした、リレーション構築・製品提供(ギフティング)・イベント実施などによる、オンライン上での継続的なEarned Media Valueの形成を行う。

③PRマネージャーのもとで、PRイベントにまつわる業務を担当  20%

>インフルエンサーを使ったイベントのキャスティングからコンテンツ開発・実行まで

>コーポレートイベントにまつわるプランニングからコンテンツ開発・実行まで

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社内SE【CRM企画担当】

(求人番号:NJB1050765)

  • 上場
会社名 社名非公開 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 神奈川県
年収 450万円 - 650万円
仕事内容

■グループ会社全ての顧客データの統合を企画して頂きます。また統合した顧客データを基にマーケティング部門とCRM戦略を行って頂きます。

- CRM、グループ会社全体の顧客データ統合プロジェクトマネージメント

- 顧客データを基にした新しいCRM戦略の立案

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ECサービス開発

(求人番号:NJB1085391)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 社名非公開 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 600万円 - 750万円
仕事内容

自社サイト・サービスの技術面からの企画開発、ベンダーコントロール、システム設計などをお任せします。

・オンラインストア運営に関するインフラ・テクニカルサポート

・ECシステム、アプリ、マーケティングツール等の運用・開発・導入プロジェクト管理

・デジタル領域のソリューションサービスの選定・導入・RFP作成・渉外

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商品部/MD Manager

(求人番号:NJB1057366)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 株式会社ラコステジャパン <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 700万円 - 900万円
仕事内容

【Purpose】

=> Develop and drive merchandising strategy through market to roll out the brand identity.

=> Maximize the sales with minimum inventories with market right assortment and purchase.

* This position will have 3 reports (Men’s MD, Women’s MD, MD Assistant), and take responsible to coach MDs and manage dual gender MD strategy in both Retail and Wholesale channels.

【Key Duties and Responsibilities】

・ Deliver Weekly sales reports with deep dive analysis for specific topics.

・ Input Japan market insights to global Merchandising and APAC in order to influence to global product line and core offer (=must buy items).

・ Define Japan specific opportunities and needs, get approval from global and APAC to execute it with design team to maximize the sales.

・ Build Merchandising strategy by category, and determine the best assortments and buy plan for retail as well as wholesale with taking balance of imports and Japan productions.

・ Attend global merchandising meeting in headquarters every season, and ensure brand identity roll-out in the market through the product assortment with the structure with integrated work with sales and marketing.

・ Connect with other country Merchandisers in APAC (China and Korea) to improve Asian zone product efficiency and regional brand identity.

・ Share buying & assortment initiatives to all stake holders (Sales, Marketing, CRM and Ecommerce team) and deliver seasonal product download training for the store staff to ensure the initiatives and sales.

・ Attend strategic key accounts meetings with sales teams in order to push the brand’s strategies and develop partnership.

・ Coach Men’s MD and Women’s MD, build good team, and lead dual gender strategy.

・ Understand the latest Tokyo Men’s fashion trend, and be able to deal with Fashion Select Shop buyers such Beams, UA, etc. to create the collaboration items with them.

・ Have deep knowledge in Men’s fashion products, and can develop Japan local items matches to Lacoste’s consumer demand and branding with designer, and get approval from HQ.

【Relationship】

Internal: All related departments

External: Wholesale partners, sub-licensees, etc.

【Main Expectations / Key Performance Measurement】

・Sales performance to LY per product category

・Sell out performance vs plan both Retail and Ecommerce

・Global Adoption rate on key product focuses

・Local production performance

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HRBP

(求人番号:NJB1089227)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 外資系消費財企業 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 650万円 - 700万円
仕事内容

HRBPとして、社員の採用や育成、制度企画、社員のエンゲージメント向上の施策の立案から実行まで担当していただきます。

【具体的な業務内容】

・採用の企画と管理

・評価/報酬等の人事制度の設計と運用

・アジア本社とコミュニケーションやレポーティング業務

・労務関連業務

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レーディスアパレル管理者:副部長クラス(商品企画・MD・バイヤー)

(求人番号:NJB1077925)

  • 転勤なし
  • 上場
会社名 小売業(業界最大手の上場アパレル企業) <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 700万円 - 800万円
仕事内容

レディースアパレルBRにおける商品企画MD及バイヤー業務のチームマネジメントを担って頂きます。

【具体的には】

・商品MDの各シーズンプロセスカレンダーを策定し、スケジュールの進捗管理

・マーチャンダイジングニーズに即したレンジプランニングを管理

・ブランドコンセプト、ターゲットニーズに即した商品企画プランニング

・デザインメーカーへの発注管理及び対応窓口(品質管理、縫製チェック、納期管理など)

・使用素材の選定、仕入、調達、購買(海外出張も定期的にあります) ※通訳同行

・チーム全体のマネジメント

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【ベトナム駐在】生産技術(設備導入・保全) 

(求人番号:NJB1091430)

  • 海外勤務有
  • 上場
会社名 産業資材メーカー※東証一部上場企業 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 福井県
ベトナム
年収 500万円 - 700万円
仕事内容

・製造機械設備の構想~基本・詳細設計まで担当頂く生産技術職(機械設備開発)

・樹脂押出成形機、縫製用設備機械の新規設備導入計画、設計、保全を担って頂きます。

・インフラ設備のメンテナンス

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Sourcing & Manufacturing Supervisor【AIGLE担当】

(求人番号:NJB1088022)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 株式会社 ラコステ ジャパン <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 500万円 - 700万円
仕事内容

To follow up with local product development into sourcing and production process.

Key Duties and Responsibilities :

1. To source and manufacture the local AJ collection with an estimate of 100-130 styles per season.

( from prototypes to SMS to punctual delivery of launch )

2. To well control the company target for the COGS %.

3. To well manage the vendor and fabric list of the production process and meet the objective of the common fabric program to maximize the efficiency as well as to achieve the brand’s positioning of the quality fabric programs.

4. To supervise and integrate of the AI and AS collection together with the AJ collection, for the global brand consistency of signature, care labels info, hangtag as such materials and info into the AIGLE database.

5. Cross-functional coordination to ensure a seamless communication of integration towards achieving company turnover and monthly margin target. (with key function of MD, designers, MarComm and Industrial team) , as well as communication with global/ Asia supply chain team.

6. Have good understanding of Functional materials and apply it for the business.

7. From S&M perspective, have good understanding for both Retail and WS business.

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