ファッション・アパレル・スポーツ業界 事業責任者・新規事業開発などなら転職エージェントJAC

ファッション・アパレル・スポーツ業界 事業責任者・新規事業開発などの求人情報

『ファッション・アパレル・スポーツ業界 事業責任者・新規事業開発など』の公開求人一覧です。ファッション・アパレル・スポーツ業界 事業責任者・新規事業開発などの求人は、『非公開』求人の中にも。JAC Recruitment の求人は、約60%が非公開求人です。常時約1万5000件の求人がありますが、WEBに掲載されるのは40%の求人のみです。面談していただいた方には非公開求人も含めて最適な求人をご紹介します。

1~5 件 / 全 5 件中

経営企画/【一部上場】国内及びグローバル事業

(求人番号:NJB1002261)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 上場
会社名 大手日系宝飾品(メガネ)SPA【東証一部上場】  <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 500万円 - 800万円
仕事内容

・中期事業計画立案

・社内プロジェクトマネジメント(PMOとしての機能を担うため、全社各組織のプロジェクトを管理)

・KPI設計・モニタリング

・海外戦略立案・実行

・IR支援

もっと詳しく

Product Manager

(求人番号:NJB1010030)

  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 外資系ラグジュアリーブランド <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 600万円 - 900万円
仕事内容

◆To ensure successful implementation of product and marketing theme launches with strong focus plans across all POPs via flawless communication of Central/local Marketing strategy to all internal parties in order to maximize product performance and contribute to sales by doing local adaptations when necessary, providing relevant product and product-related information based on understanding of collection performance and local market environment including competitors & luxury brands.

もっと詳しく

Brand Marketing Manager

(求人番号:NJB1027165)

  • 完全週休二日制
  • 上場
  • 外資
会社名 業界シェアトップクラス ドイツ系インティメートアパレル企業 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 700万円 - 950万円
仕事内容

【purpose of the job】

The purpose of the Brand Marketing Manager Japan role is to design, develop and deliver the short and long term regional Brand marketing strategies based on business and consumer insights for the entire Japan Triumph Marketing portfolio, and to identify the right allocation of the regional Brand marketing funds across markets.

【general duteies and responsibilities】

・Drive and lead internal and external agencies to develop regional marketing programs. Guide Japan marketing teams in local execution across the region.

・Collaborate with the key marketing staff functions including Digital marketing, Brand communication, Retail Marketing, Brand merchandising, Brand Creative, Store design to ensure that we are consistently delivering against the Service Leader Corporate proposition via efficient processes, reduced time to market and engaging and inspiring shopping experiences linked across all touch points for our consumers.

・Develop Japan planned brand marketing concept which provide consistent brand experience of Triumph via translate situation analysis, brand equity study, media and consumer trends to actionable insights that contribute to the localization of the global marketing strategy.

・Utilise exceptional understanding of the female clothing and Marketing business units to provide insights and deliver competitive advantages and economies of scale for Brand Marketing Triumph.

・Jointly establish and foster a collaborative, inspiring and energetic leadership style that promotes initiative and entrepreneurial thinking in line with the corporate shared values of honesty and trust.

・Fully manage the Advertising & Promotion budget (Brand marketing budget) in the Japan

もっと詳しく

【※提案ポジション※】経営企画・事業責任者、等

(求人番号:NJB616046)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
会社名 株式会社ドーム <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 500万円 - 1200万円
仕事内容

※提案ポジションとして、ご志向性、キャリアに応じて幅広いポジションでご検討致します※

◆予算、中期経営計画、財務戦略の立案等、経営補佐業務

◆各種施策立案・遂行のための調査・分析

◆米国アンダーアーマー社との折衝を含めた海外事業の推進

上記ポジションの選考と併せて、『経営幹部候補』として、ドームビジネスの中での核となる部署やプロジェクトのリーダー(責任者)としてご活躍いただける方も求めています。ポジションや業務内容に関しては、ご経験・スキル・ご希望に応じて幅広く検討する可能性もございます。

例えば...下記のようなポジションをお任せできる方も求めています...

◆経営企画部にて予算・中期経営計画・財務戦略の立案等の経営補佐業務

◆管理本部、サプライチェーンマネジメント部のプロジェクト責任者として社内コンサルティングを担当(2016年いわきベース立上に伴うプロジェクトリーダー等)

◆ファイナンス関連

・数値を切り口に様々な角度から会社の状況を捉え、会社の規模・成長ステージに応じて、目指すべき財務的な姿(KPI等の設定)及びその姿に向かうシナリオを描き、会社を導く役割を担っていただきます。

もっと詳しく

ユニクロ グローバルマーケティング(商品マーケティング) リーダーおよびメンバー

(求人番号:NJB1028218)

  • 完全週休二日制
  • 上場
会社名 株式会社ファーストリテイリング <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 670万円 - 1200万円
仕事内容

ファーストリテイリングは、国内外ユニクロ及び、グループブランドのプロモーションにおいて、経営と一体になった「ひとつ」の「グローバル」なコミュニケーション思想のもとに、マーケティング・広報プレス・WEB・店内販促が強固に連動した、グローバルなコミュニケーション戦略を立案・実行していこうとしています。

【職務内容】

・該当商品プロジェクトの戦略を立案、それに基づく全世界での販売計画(売場、商品の開発、情報発信の組み立て)を推進する。

・上記に基づき、企画の立案から施策、実行まで行い、社内外のクリエイターと協業してTVCM、新聞広告、店頭販促物、オマケ施策、イベントなどのクリエイティブ制作の全般も担う。

・マーケティング戦略に基づいたコミュニケーションプランを立案する。

・各企業・ブランドとのコラボレーションプロジェクトを担当する可能性もある。

もっと詳しく

1~5 件 / 全 5 件中

新規登録


ページの先頭へ戻る