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ファッション・アパレル・スポーツ業界 CRM/プランナーの求人情報

『ファッション・アパレル・スポーツ業界 CRM/プランナー』の公開求人一覧です。ファッション・アパレル・スポーツ業界 CRM/プランナーの求人は、『非公開』求人の中にも。JAC Recruitment の求人は、約60%が非公開求人です。常時約1万5000件の求人がありますが、WEBに掲載されるのは40%の求人のみです。面談していただいた方には非公開求人も含めて最適な求人をご紹介します。

1~9 件 / 全 9 件中

Brand Merchandising

(求人番号:NJB1040902)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 上場
  • 外資
会社名 トリンプ・インターナショナル・ジャパン株式会社 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 400万円 - 700万円
仕事内容

【purpose of the job】

・Creating business plan for Triumph Mid-low label ,Inners ,Brief and Shapesensation.

・Develop and implement short-term and mid-term MD strategies and plans in ways to build brand equity/loyalty and contribute to sales fundamentals(e.g.footfall,VPT,UPT,PPP), aiming to sustainable brand, sales,and profitable growth.

【gneral duties and responsibilities】

Provide useful data and insight to execute short-term & mid-term Merchandizing plan (Product line/Category/Pricing/SKU/PLC) into action through past and on-going data analysis

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Retail Data Analyst

(求人番号:NJB1055853)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 株式会社コロンビアスポーツウェアジャパン <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 500万円 - 720万円
仕事内容

リテイル本部内で抱える課題に対し、解決に向けた仮説を立てて膨大な規模のデータを解析する作業。これで、具体的な解決案を提案するのが主な役割となっている。経営層ではなく、より現場に近い場所から具体的な方針を示す職務となる。

【具体的には】

・顧客・購買・チャネルなどのデータ分析とレポーティング

・各種プロモーション戦略において、結果検証、改善提案

・ロイヤリティプログラムの評価結果に基づいた改善活動サポート

・ブランドロイヤリティを向上させるための各種店頭施策の結果検証

・売上や顧客情報などの各種データの分析業務

・データ分析に基づいたコミュニケーションプランの策定

・売上拡大のためのオンラインマーケティングとの協業にて、Webプロモーション企画立案、

実行管理と改善

・解析ツール・BI ツールのレビュー及び分析、分析要件定義

・シニアスーパーバイザー(SSV)やスーパーバイザー(SV)のサポート業務

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Logistics Operation Assistant Manager

(求人番号:NJB1040389)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 SKECHERS JAPAN 合同会社 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 千葉県
年収 500万円 - 1200万円
仕事内容

・manage the shift or area in service of the customer

・complete the shift or area goal everyday

・set-up shift or area goals(day, month, quater, year) and strive to achieve the set shift or area targets

・manage operational costs per shift or area

・provide input and take the required actions to achieve the targets of the operational business plan through the shift or area targets

・direct, coach, support the team leaders and leads in order to achieve short term as well as tactical goals

・create an environment that enables performance improvement through motivated and competent teams in line with the vision of the organization

・make sure the team work in a safe and clean environment

・responsible for the shift or are foal(daily, weeklym and monthle goals)

・provide accurate information toward allocations so that planning can be done in an optimal environment

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Digital Marketing Planner

(求人番号:NJB1034003)

  • 完全週休二日制
  • 上場
  • 外資
会社名 トリンプ・インターナショナル・ジャパン株式会社 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 450万円 - 700万円
仕事内容

【purpose of the job】

The purpose of the Digital Marketing Planner role is to design, develop and deliver the short and long term regional Digital marketing strategies based on business and consumer insights for the entire Japan Triumph Marketing portfolio, and to identify the right allocation of the regional digital marketing funds across markets.

【duties and resposibilities】

・Implement Japan Strategic Digital Marketing Plan and Process which continues to provide consumer focused opportunities and sources of profitable growth. Delivering against the Corporate and Business Unit KPI’s and Targets.

・Initiate and project lead internal and external agencies in development of the regional digital marketing campaigns, brief and guide country marketing teams in local execution across the region.

・Collaborate with the key marketing staff functions including Digital marketing, Brand communication, Retail Marketing, Brand merchandising, Brand Creative, Retail marketing & store design to ensure that we are consistently delivering against the Service Leader Corporate proposition via efficient processes, reduced time to market and engaging and inspiring shopping experiences linked across all touchpoints for our consumers.

・Jointly establish and foster a collaborative, inspiring and energetic leadership style that promotes initiative and entrepreneurial thinking in line with the corporate shared values of honesty and trust.

・Fully manage the Advertising & Promotion budget (digital marketing budget) in the region to ensure efficient allocation of funds across countries in line with the country by country sales development outlook, and provide budget spending allocation on country level across consumer touchpoints

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経営企画/【一部上場】国内及びグローバル事業

(求人番号:NJB1002261)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 上場
会社名 大手日系宝飾品(メガネ)SPA【東証一部上場】  <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 500万円 - 900万円
仕事内容

・中期事業計画立案

・社内プロジェクトマネジメント(PMOとしての機能を担うため、全社各組織のプロジェクトを管理)

・KPI設計・モニタリング

・海外戦略立案・実行

・IR支援

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社内SE【CRM企画担当】

(求人番号:NJB1050765)

  • 上場
会社名 社名非公開 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 神奈川県
年収 600万円 - 800万円
仕事内容

■グループ会社全ての顧客データの統合を企画して頂きます。また統合した顧客データを基にマーケティング部門とCRM戦略を行って頂きます。

- CRM、グループ会社全体の顧客データ統合プロジェクトマネージメント

- 顧客データを基にした新しいCRM戦略の立案

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Retail Operation(社内名称:MD)

(求人番号:NJB1024495)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 外資
会社名 SKECHERS JAPAN 合同会社 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 400万円 - 750万円
仕事内容

1、マーケットニーズ、シーズントレンド、価格、SKU数などを分析し、店舗商材の選定や商品構成・投入方法を考え、売り上げ目標を達成する。

2、プロダクトアロケーション

商品売上・在庫等の分析に基づいた商品出荷・フォローの実施

3、MD構成・投入計画

商品選定や投入タイミングの計画・実施

4、納期管理

商品のオーダー進捗と納期管理の実施

5、その他商品に関わる一連の作業

資料の作成・店舗とのコミュニケーション

6、店舗イベントの計画

各店舗実施のイベント・催事などの商品確保

【現在のリテール業態】

・コンセプトストア

・アウトレット

・ポップアップストア

・ファクトリーストア

・フランチャイズ

【今後のリテール展開】

・出店計画:年間10店舗程度

・2016年6月に原宿にコンセプトストアをOpen

・今後も主要都市を中心に展開

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販売促進

(求人番号:NJB1045476)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
会社名 日系高級ブランド <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 400万円 - 600万円
仕事内容

■新規顧客開発とCRMストラテジー推進のための販売促進施策の遂行

■社内他部署との密なコミュニケーションに基づく自社媒体(DM、News letter、イベント等)の企画・スケジュール管理

■社内ブランドコードを順守し他ブランドと差別化を図るプロモーション施策の提案

■積極的にプロモーションチャンスを見出し、トラフィック及び売上増加に繋がる施策の企画、提案

■取引先、外部エージェント、関連業者との良好な関係の構築

■社内店舗マネジャー(直営、百貨店等)、やその他営業担当者との良好な関係構築

■DM 制作、イベント、百貨店及び取引先媒体、CRM 施策等の日々のSP 業務の遂行

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Senior Sourcing Specialist

(求人番号:NJB1033213)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 上場
  • 外資
会社名 業界シェアトップクラス ドイツ系インティメートアパレル企業 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 400万円 - 650万円
仕事内容

【purpose of the job】

Support all 3rd party FG sourcing functions related to all Triumph brands requirements. Provide corporate-wide visibility on supplier data base to facilitate supplier upgrade, Execute finished goods sourcing functions across product development and bulk order management between internal customer teams and suppliers to ensure on-time and full delivery of high quality product at best available prices.

Support the corporate wide supplier base management to help facilitate systematic supplier base upgrade, consolidation, risk management and increased leveraging of suppliers between all internal customers.

【gineral duties and responsibilities】

- Execute sourcing Strategy

- Clarify and identify the sourcing requirements with the relevant business unit.

- Identify and evaluate suppliers within company policies

- Manage the smooth transition to new vendors

- Manage long-term set up and sustainability between supplier and business unit

- Ensure consistent alignment with the business unit and other supporting functions during the process

Manage pre- order functions

- Fabric and trim developments

- Sample follow up and sample approvals

- Raw material and finished goods price negotiation

- Lead-time, bulk capacity, MOQ and delivery date negotiation

- Interaction and co-ordination between all internal support departments, i.e. Quality, Shipping, Planning

- Daily issue resolution

- Operational KPI reporting

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