ファッション・アパレル・スポーツ業界 CRM/プランナーなら転職エージェントJAC

ファッション・アパレル・スポーツ業界 CRM/プランナーの求人情報

『ファッション・アパレル・スポーツ業界 CRM/プランナー』の公開求人一覧です。ファッション・アパレル・スポーツ業界 CRM/プランナーの求人は、『非公開』求人の中にも。JAC Recruitment の求人は、約60%が非公開求人です。常時約1万5000件の求人がありますが、WEBに掲載されるのは40%の求人のみです。面談していただいた方には非公開求人も含めて最適な求人をご紹介します。

1~7 件 / 全 7 件中

カスタマーセンターの応対品質向上(QA)担当

(求人番号:NJB1068866)

  • 完全週休二日制
  • 上場
会社名 社名非公開 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 山口県 東京都
年収 580万円 - 900万円
仕事内容

【職務内容】

ECサイト、カスタマーセンターに集まるお客様の声やオペレーションKPIのデータ分析とレポーティングを担当していただきます。

・お客様の声の見える化

・カスタマーセンターオペレーションの見える化

・関連部門と連携し、レポート要件のヒアリング

・レポート分析と更新

・ビジネス機会創出と改善の為の報告

・グローバル担当として、各国のカスタマーセンターへ日本の事例を展開

もっと詳しく

Brand Merchandising

(求人番号:NJB1040902)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 上場
  • 外資
会社名 トリンプ・インターナショナル・ジャパン株式会社 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 400万円 - 600万円
仕事内容

【purpose of the job】

・Creating business plan for Triumph Mid-low label ,Inners ,Brief and Shapesensation.

・Develop and implement short-term and mid-term MD strategies and plans in ways to build brand equity/loyalty and contribute to sales fundamentals(e.g.footfall,VPT,UPT,PPP), aiming to sustainable brand, sales,and profitable growth.

【gneral duties and responsibilities】

Provide useful data and insight to execute short-term & mid-term Merchandizing plan (Product line/Category/Pricing/SKU/PLC) into action through past and on-going data analysis

もっと詳しく

Senior Sourcing Specialist

(求人番号:NJB1033213)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 上場
  • 外資
会社名 業界シェアトップクラス ドイツ系インティメートアパレル企業 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 400万円 - 650万円
仕事内容

【purpose of the job】

Support all 3rd party FG sourcing functions related to all Triumph brands requirements. Provide corporate-wide visibility on supplier data base to facilitate supplier upgrade, Execute finished goods sourcing functions across product development and bulk order management between internal customer teams and suppliers to ensure on-time and full delivery of high quality product at best available prices.

Support the corporate wide supplier base management to help facilitate systematic supplier base upgrade, consolidation, risk management and increased leveraging of suppliers between all internal customers.

【gineral duties and responsibilities】

- Execute sourcing Strategy

- Clarify and identify the sourcing requirements with the relevant business unit.

- Identify and evaluate suppliers within company policies

- Manage the smooth transition to new vendors

- Manage long-term set up and sustainability between supplier and business unit

- Ensure consistent alignment with the business unit and other supporting functions during the process

Manage pre- order functions

- Fabric and trim developments

- Sample follow up and sample approvals

- Raw material and finished goods price negotiation

- Lead-time, bulk capacity, MOQ and delivery date negotiation

- Interaction and co-ordination between all internal support departments, i.e. Quality, Shipping, Planning

- Daily issue resolution

- Operational KPI reporting

もっと詳しく

Demand (Sales Forecast ) Planner

(求人番号:NJB1062520)

  • 完全週休二日制
  • 上場
  • 外資
会社名 トリンプ・インターナショナル・ジャパン株式会社 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 600万円 - 750万円
仕事内容

【Purpose of the role】

This role is to Support local and Global S&OP meeting

Consolidate all channel and sub-brand sales plan and update on monthly cycle

Improve sales forecast accuracy and contribute to purchase and inventory optimization

Roles and responsibility

1:Support to establish and facilitate S&OP process in sales related area

2. Support to establish 18month rolling forecast and track progress by Sales Channels and Sub-Brand matrix

3.Statistical and rational analysis for sales performance

4.Propose process re-engineering area in cooperation with Sales, Brands, Finance, Supply Chain

もっと詳しく

リサーチ・データ分析::VOC(Voice of Customer)分析責任者

(求人番号:NJB1052000)

  • 完全週休二日制
  • 上場
会社名 社名非公開 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 800万円 - 2200万円
仕事内容

世界中のあらゆるお客様接点から集まってくるお客様の声・情報(商品レビュー、アンケート、店舗でのお客様からのお問い合わせ、カスタマーセンターに寄せられるお問い合わせ、チャットボット履歴、ソーシャルメディアなど)を分析し、 商品/店舗/マーケティング/サービスに即時に反映。お客様の声を起点としたビジネスプロセスへの変革をリードいただける即戦力のリーダーを募集します。

<主な業務内容>

■お客様の声/トレンド分析とそれに基づく商品/店舗/マーケティング/サービス改善・開発

商品レビューデータ、コールセンターに蓄積されたお客様からの声、アンケートデータやソーシャル上のデータをテクノロジーを活用してグローバルに収集・分析。また、商品モニター調査やオフラインでの座談会などの調査も行い、分析に基づいた定量・定性的な根拠をもとに、関係部署を巻き込みながら、意思決定のスピードを上げ、お客様が求める商品を速やかに商品化し、提供することをリードします。

加えて、店舗、マーケティング、物流、生産、カスタマーセンターなど社内のあらゆるプロセスも「お客様の声」をもとに進化させ、「今までにない新しいサービスの創出」と、「お客様中心の新しい産業づくり」に貢献いただきます。

■先進サービス開発による新たなお客様データの収集

チャットボット、音声自動応答サービス、サイズ計測サービスなど、とても便利な新サービスを開発・提供することを通じ、これまで得られなかったお客様データを世界中で大量に収集。分析を通じてサービスの更なる改善や新たな需要創造につながるインサイトを発掘していたたきます。

もっと詳しく

Digital Marketing Planner

(求人番号:NJB1034003)

  • 完全週休二日制
  • 上場
  • 外資
会社名 トリンプ・インターナショナル・ジャパン株式会社 <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 450万円 - 700万円
仕事内容

【purpose of the job】

The purpose of the Digital Marketing Planner role is to design, develop and deliver the short and long term regional Digital marketing strategies based on business and consumer insights for the entire Japan Triumph Marketing portfolio, and to identify the right allocation of the regional digital marketing funds across markets.

【duties and resposibilities】

・Implement Japan Strategic Digital Marketing Plan and Process which continues to provide consumer focused opportunities and sources of profitable growth. Delivering against the Corporate and Business Unit KPI’s and Targets.

・Initiate and project lead internal and external agencies in development of the regional digital marketing campaigns, brief and guide country marketing teams in local execution across the region.

・Collaborate with the key marketing staff functions including Digital marketing, Brand communication, Retail Marketing, Brand merchandising, Brand Creative, Retail marketing & store design to ensure that we are consistently delivering against the Service Leader Corporate proposition via efficient processes, reduced time to market and engaging and inspiring shopping experiences linked across all touchpoints for our consumers.

・Jointly establish and foster a collaborative, inspiring and energetic leadership style that promotes initiative and entrepreneurial thinking in line with the corporate shared values of honesty and trust.

・Fully manage the Advertising & Promotion budget (digital marketing budget) in the region to ensure efficient allocation of funds across countries in line with the country by country sales development outlook, and provide budget spending allocation on country level across consumer touchpoints

もっと詳しく

事業開発リーダー/経営企画マネージャー■国内及びグローバル事業

(求人番号:NJB1002261)

  • 転勤なし
  • 完全週休二日制
  • 上場
会社名 日系グローバルSPA企業【東証一部上場】  <業種:消費財 - 宝飾/アパレル(繊維)/スポーツ>
勤務地 東京都
年収 600万円 - 1000万円
仕事内容

【経営企画室の中で、2つのポジションをそれぞれ募集】

※経験、ご志向によってポジションを検討

■経営企画室(事業開発リーダー)

・国内新規事業開発

・海外市場進出

・デジタルサービス開発

・CRM戦略立案・実行

※候補者様の特性と志向性に応じ、上記いずれかを主体者として実行、もしくは部下をアサインの上マネジメントを行っていただきます。

■経営管理マネジャー

・中期事業計画立案

・社内プロジェクトマネジメント(PMOとしての機能を担うため、全社各組織のプロジェクトを管理)

・KPI設計・モニタリング

・海外戦略立案・実行

・IR支援

もっと詳しく

1~7 件 / 全 7 件中

新規登録


ページの先頭へ戻る